2011. március 10., csütörtök

Surányi Csenge Nikolett bemutatkozása

Jól jegyezzétek meg a 2. keresztnevem, mert valószínűleg soha többet nem látjátok :)
Nemrég töltöttem be a 17. életévemet. Egészen pici korom óta betű mániás vagyok. Jobb szóval nem tudom kifejezni a vonzódásom az írásművészet iránt.
6 évesen írtam meg az első versemet, de nem gondoltam arra soha, hogy író legyek. Kisebb koromban utcazenész szerettem volna lenni, de amint cseperedtem, egyre jobban vonzódtam a színház világához. Természetesen az első célom a színészet volt, de aztán rájöttem, hogy dirigálni jobban tudok, nosza akkor egyből rendező szerettem volna lenni.
De az utóbbi időben egyre többet írok, szinte már csak így tudom kifejezni magam, és rájöttem, hogy dramaturg szeretnék lenni :) Mindent meg is teszek ennek érdekében.
Hédi azt mondja, a verseim jobbak, mint a prózáim, úgyhogy nagyon hajtok, hogy egy szintre hozzam mind a kettőt :D
Szükségem lesz a véleményetekre a fejlődés érdekében :)
Itt egy kép rólam:

Remélem élvezni fogjátok az írásaimat :)

1 megjegyzés:

  1. Még van időd dönteni. A cél ereje hatalmas! Aztán a következő 80 év majd úgyis eldönti hova jutsz!Türelem és kitartás! Sok sikert!

    VálaszTörlés