2011. március 21., hétfő

Prince Igor

Mindig probléma, hogy miképp kezdjem, mert nevem nem szeretném elárulni.
Szóval legyen így:
Üdv mindenki, Prince Igor vagyok. Ezt a nevet az első verseim óta használom, ami immár 14 évet jelent. Sosem akartam író lenni, vagy költő. Sőt, most sem tartom magam annak, Radnóti s Vavyan Fable... Ők igen. :)
'84 őszén születtem, jártam iskolákba, s most épp fotózom. Az írás számomra csak a vágyaim formába öntése. Minden történetem mögött áll egy esemény s egy nő is. Mind valakinek íródott.
Emellett sok mást is csinálok, majdnem gömb vagyok, bár a barátaim szerint inkább kocka! :)
Igyekszem fejlődni, mert készül egy regényem, ami nehezebb, mint gondoltam, s a párbeszédek nem nagyon mennek nekem. Ebben számítok mindenki segítségére.
Íme, én s a régóta vágyott fényképezőm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése